Možnosti výměny a reklamace
Něco není v pořádku?
To nás mrzí, ale spolu to vyřešíme a karmu si nakloníme. ❤️
Možnosti reklamace
V případě reklamace nám, prosím, napište na e-mail: reklamace@washyourkarma.com. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti.
Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované korálky a produkty na míru (na zakázku) se záruka výměny nevztahuje.
Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.
Výměna zboží
Produkt vám vyměníme, tak rychle jak jen to bude v našich silách. Abychom urychlily tento proces, prosíme vás o zaslání produktu zpět a informování nás na e-mailu.
Jak můžete zboží vrátit?
- přes Zásilkovnu na pobočku: La Florista, V Horkách 1386/5, Praha-Nusle 14000 (tento způsob preferujeme)
- Českou poštou na adresu: Markéta Patušová-Sdílna, U Křížku 1403/4, Praha-Nusle 14000 (pokud budete zboží zasílat Českou poštou, napište nám na e-mail (vymena@washyourkarma.com) sledovací číslo balíčku.
- osobně na adresu: U Křížku 1403/4, Praha-Nusle 14000